Son derece sıcak geçen bu yaz
günlerinde, pek çok üründe ihtiyacını duymuş olduğumuz servise klima servisi
alanında da gereksinim hissetmekteyiz. Etkin ve verimli bir şekilde
alınamayan teknik servisler sonrasında müşteri tarafından ürün değiştirmeye
kadar gidilmekte; bu yüzden satılan ürün kadar sonrasında sağlanan servis
desteği de ürün değerlendirilirken mutlaka tüketicinin gözünden kaçmamaktadır.
Bu ayrıntıları daha sonrasında alacağı ürünlerde de baz alan tüketici, servis
konusunda da en az ürün kalitesi kadar titiz ve dikkatli hareket etmekte;
tabiri caizse ince eleyip sık dokuyarak ürün satın alımına karar vermektedir.
Klima servisi alanında çalışan pek çok kişi
bulunup bu kişilerin klima özellikleri hususunda tam donanıma sahip olması ve
ürün satışı esnasında gerekli servis desteğinin verileceğini ifade ediyor
olması gerekmektedir. Aksi takdirde, kendisini tam manasıyla tatmin etmeyen ürün
ve hizmet desteğini düşünen tüketici hem ürünü almamakta hem de yaşamış olduğu
bu olumsuz tecrübeyi diğer tüketicilere de aktarabilmektedir. Bu ve bunun gibi
durumları yaşamamak için ürün ve hizmet bilgisine vakıf olunmalı, ürün ve
hizmet bilgisi tam manasıyla müşteriye yansıtılmalıdır.
Yorumlar
Yorum Gönder