Klima Servisi


Son derece sıcak geçen bu yaz günlerinde, pek çok üründe ihtiyacını duymuş olduğumuz servise klima servisi alanında da gereksinim hissetmekteyiz. Etkin ve verimli bir şekilde alınamayan teknik servisler sonrasında müşteri tarafından ürün değiştirmeye kadar gidilmekte; bu yüzden satılan ürün kadar sonrasında sağlanan servis desteği de ürün değerlendirilirken mutlaka tüketicinin gözünden kaçmamaktadır. Bu ayrıntıları daha sonrasında alacağı ürünlerde de baz alan tüketici, servis konusunda da en az ürün kalitesi kadar titiz ve dikkatli hareket etmekte; tabiri caizse ince eleyip sık dokuyarak ürün satın alımına karar vermektedir.

Klima servisi alanında çalışan pek çok kişi bulunup bu kişilerin klima özellikleri hususunda tam donanıma sahip olması ve ürün satışı esnasında gerekli servis desteğinin verileceğini ifade ediyor olması gerekmektedir. Aksi takdirde, kendisini tam manasıyla tatmin etmeyen ürün ve hizmet desteğini düşünen tüketici hem ürünü almamakta hem de yaşamış olduğu bu olumsuz tecrübeyi diğer tüketicilere de aktarabilmektedir. Bu ve bunun gibi durumları yaşamamak için ürün ve hizmet bilgisine vakıf olunmalı, ürün ve hizmet bilgisi tam manasıyla müşteriye yansıtılmalıdır.


Yorumlar